Space Hellas Logo   Home | Επενδυτές - Δημοσιεύσεις | Νέα | Download | Επικοινωνία   Αναζήτηση  go         
  Εταιρία
  System Integration
  Λύσεις & Υπηρεσίες
  Αγορές
  Τεχνικές Υπηρεσίες
Consulting
Μελέτες & Engineering
Συμβάσεις Συντήρησης
Outsourcing
Διαχείριση Δικτύων
Node Housing
Υποστ. Μηχαν/κού Εξοπλισμού
Υποστ. Ηλεκτρ/κού Εξοπλισμού
Εκπαιδεύσεις
  Υποστήριξη Πελατών
  Έρευνα & Ανάπτυξη
  Ευκαιρίες Καριέρας
SpacePhone - Fixed, Mobile and Internet Services
Space Hellas PULSE - Maximize IT Performance - Guarantee Security Compliance
Space Hellas GUARDIAN - Maximize your Site's Security
Space Hellas among the top System Intengrators in Europe
Space Hellas Twitter Space Hellas Facebook Space Hellas Linkedin

Υποστ. Μηχαν/κού Εξοπλισμού

Το πρόγραμμα υπηρεσιών υποστήριξης μηχανογραφικού εξοπλισμού, περιλαμβάνει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που το καθιστούν μια τέλεια επιλογή για πελάτες με κρίσιμες εφαρμογές και μεγάλη χωροταξική διασπορά. Η υπηρεσία έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιον τρόπο ώστε να παρέχει στον πελάτη τη συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία του Μηχανογραφικού του εξοπλισμού.

Η Space Hellas για την υποστήριξη των πελατών της, διατηρεί σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης σε Αθήνα, Θεσ/κη, Πάτρα, Ηράκλειο και Ιωάννινα, καθώς και δίκτυο συνεργατών σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια.

Κομβικό σημείο για την οργάνωση και παροχή της υπηρεσίας αυτής είναι το κέντρο λήψης/διαχείρισης βλαβών και τεχνικής υποστήριξης (Help Desk) της εταιρίας, που βρίσκεται στην Αθήνα και λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος μεταξύ του πελάτη και του δικτύου υποστήριξης της εταιρίας.

Η υποστήριξη του μηχανογραφικού εξοπλισμού γίνεται με:

  • την άμεση τηλεφωνική βοήθεια στους χειριστές του εξοπλισμού για την επίλυση των τεχνικών προβλημάτων
  • την επί τόπου επέμβαση εξειδικευμένου μηχανικού όποτε χρειαστεί με μικρό χρόνο απόκρισης, ο οποίος είναι προσυμφωνημένος με τον πελάτη και δεσμευτικός για εμάς. Ο τεχνικός είναι εφοδιασμένος με τα κατάλληλα όργανα/εργαλεία, που του δίνουν τη δυνατότητα να ανιχνεύσει την πηγή του προβλήματος και να προχωρήσει στην επίλυσή του
  • την αντικατάσταση του προβληματικού υλικού (H/W) με εφεδρικές συσκευές εφ’όσον χρειάζεται ή και με την επανεγκατάσταση του απαραίτητου λογισμικού.

 
 
Space Hellas ISO certifications
© Space Hellas 2017 | Privacy Policy | Sitemap